CD 18

Clearblues med hormonindikator fungerar inte. Det verkar vara något fel med testhållaren. Den ger glad gubbe hela tiden. Den har ett minne som gör att den ger glad gubbe i två dagar vid LH-stegring sen ska den starta om och analysera på nytt. Min testhållare visar inte symbolerna för att den ska ha startat om.. Den bara ger glad gubbe. Clearblue har service. Jag får ett nytt paket att pröva nästa cykel. 

Annars inga speciell symtom att tolka. Jag vet ju inte om jag haft en LH-stegring eftersom jag inte kan lita på testet jag tog. Jag håller koll på flytningar. Inga trådiga. Jag har fått en finne. Dåligt smink? Jag har molvärk i magen men det har jag haft länge nu, i perioder. Jag väntar och ser. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0