Dag 13

Idag bad mig fertilitetsmonitor att testa med en sticka - hög fertilitet dock inte max fertilitet. Det finns tre lägen "låg", "hög" och "Max". Monitor analyserar både östrogen och lh... Vid LH-stegring antar jag att "Max" fertilitet visas. Jag har även clearblues nya ägglossningstester som funkar som monitorn. Jag köpte de före monitorn. Jag kollade med en sådan sticka med som däremot visade "max" fertilitet. Förvirrande. Det är bara att ligga i. Inget synligt äl-sekret. Grapejuicen som skulle öka sekretet funkade alltså inte på mig. Om jag känner runt tappen så kan jag få lite äl-sekret annars sparsamt. Jag trodde aldrig att jag skulle få utslag såhär tidigt i cykeln. Nu återstår att se om mensen kommer runt dag 28 eller ännu bättre - positivt graviditetstest.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0